Ön cége csak szórja a pénzt de nincs elismerés? Cég Image építés és kommunikációs stratégia

„Cselekedjen mesterien MOST!”
Kurt Tepperwein
Film

„Egy egyszerű referencia filmet szerettem volna, amit levetíthetek a kiállításokon, amelyeken részt veszek. Elkészült a filmem és úgy éreztem, amikor megnéztem, hogy ha nem az enyém lenne ez a cég, akkor most azonnal szeretnék kapcsolatba kerülni azokkal, akik működtetik.”

Amikor cégről, termékről vagy valamilyen, a céget érintő eseményről szeretnének filmet készíttetni, a megrendelők gyakran esnek abba a hibába, hogy olyan részleteket, képet mutatnak be, ami a tulajdonos szemszögéből mutatja be a vállalkozást.

A jó film lényege – azon túl, hogy technikailag, képileg profi – hogy a néző szempontjait veszi figyelembe. Azt mutatja be, ami neki fontos, ami által választ kap egy problémájára, kérdésére, anélkül, hogy a kérdést feltenné. Egy alkalommal az egyik megrendelőnk ragaszkodott ahhoz, hogy filmre vegyük, ahogy reggel az irodába érve begördül vadonatúj, gyönyörű autójával a garázsba. Habár valóban impozáns látványt nyújtott, azonban a leendő megrendelők számára érdekesebb lett volna, ha ehelyett kiderül, milyen jól működő logisztikai rendszer biztosítja, hogy a megrendelt árucikkek időben megérkezzenek a vevőkhöz. Mi lehet fontosabb az ügyfélnek; hogy a cég olyan jól megy, hogy a vezetője szuper autóval tud furikázni vagy az hogy ő maga mindig időre meg fogja kapni az árut, amit megrendelt?

Amikor filmet készítünk az Ön számára, akkor az Ön potenciális vevőjének, ügyfelének bőrébe bújunk, és gyakorlatilag az ő kérdéseire adott válaszokat mondjuk el a filmmel.

 

  • Referenciafilmek
  • Belső PR filmek
  • PR Interest filmek
  • Esemény beszámolók
  • Évfordulókra, alkalmakra készített riportfilmek
Ajánlatot kérek!

 

Szövegírás

„A szóróanyagaink, a hírleveleink és a hirdetéseink szövegezését a kezdetektől az asszisztensem írta. Egészen addig, míg egy alkalommal megbetegedett. Kénytelen-kelletlen megbíztam egy profi szövegírót. Megjelent az általa írt hirdetés és egy hét múlva fel kellett vennem egy lányt, hogy fogadja a hívásokat. Azóta már nem az asszisztensem dolga a szövegírás.”

Gyakran halljuk a munkánk során, hogy az emberek azért nem szeretnek szövegeket írni, mert, ahogy ők mondják „nem tudnak fogalmazni”. Még valamikor az általános iskolában keresendő erre a válasz, amikor a tanárnők nem arra tanították meg a diákokat, hogy az élményeiket foglalják szavakba, hanem „fogalmazást” kértek házi feladatként. Nos, a rossz reklámszövegek esetében ugyanerről van szó. Ha valaki megtanulta használni a helyesírás szabályait és még a szókincse is gazdag, akkor úgy hiszi már nem áll útjában semmi, hogy profi szöveget írjon. A fent említett két készség – mármint a helyesírás és a szókincs – mindössze alapfeltétele annak, hogy jó szöveg szülessen, de nem elégséges hozzá. Hogy egy példával éljünk, attól, hogy egy színész szépen beszél és szép vagy sármos még nem lesz hatalmas sikere a közönség körében. Amikor az Ön cége számára szöveget írunk, akkor a szöveg műfajától függően egy sorban vagy egy oldalban éreztetnünk kell, mivel lesz gazdagabb, aki pénzre cseréli, amit Ön kínál neki.

 

  • BTL reklámeszközök szövegezése (szórólap, értékesítési anyagok, katalógusok, meghívók, PR cikkek, hírlevelek)
  • ATL reklámeszközök szövegezése (rádió reklám, tv spot, sajtó hirdetés, óriásplakát és egyéb szabadtéri eszközök)
  • Online felületek szövegezése
  • Névadás, szlogenek, márkanevek kitalálása
Ajánlatot kérek!

 

PR

„Már előre tartottunk a szokásos karácsonyi vacsorától; nem elég hogy nyakunkon az év végi hajrá, még azon is töprenghetünk, mivel szórakoztassuk az ügyfeleinket…”

Képzelje el, hogy ínyére való ételektől jóllakottan ül egy kényelmes széken és annak az ügyfelének a dicsérő szavait hallgatja, akivel év közben annyiszor volt a kollégáknak konfliktusa. Ez a problémás ember most arról áradozik, hogy idén először vesz részt ilyen jól szervezett, érdekes és hasznos rendezvényen. Hogy még a parkolást is megoldották helyette és végre olyan ajándékot kapott az érkezéskor, amit nem akar továbbajándékozni vagy a kukába hajítani. Megkérdezi Öntől, hogyan csinálják, hogy itt vannak a legszebb és legmosolygósabb hostess leányzók? Majd feláll, hogy még egyet vegyen abból a csodás süteményből, ami leginkább az édesanyja süteményeire emlékezteti. Végül képzelje el azt is, hogy a süteményes tál felett azt mondja Önnek ez az ember; nos, beszélhetnénk egy kicsit arról, hogy a jövő évben….!

Az álma pedig úgy valósul meg, hogy Ön mindössze egy beszélgetésen vesz részt cégünkkel, legközelebb pedig már a részletes koncepciós tervet tarthatja a kezében. Miért bízná másra a rendezvényei szervezését, ha Önnek is folyton jelen kell lennie, állandóan kérdésekkel zaklatják és rengeteg ideje megy a szervezőkkel való egyeztetésre?

Rendezvényszervezőink több száz rendezvény tapasztalatát felhasználva úgy dolgoznak, hogy Önnek csak a tökéletes eredménnyel kelljen találkoznia.

  • Sajtótájékoztatók, sajtó reggelik,
  • Háttérbeszélgetések
  • Partner partik
  • Workshopok
  • Céges belső rendezvények
  • Családi napok
  • Csapatépítés
Ajánlatot kérek!

 

PR

„Már két éve, hogy megjelent egy interjú velem egy szakmai lapban. Hihetetlen, de a legújabb ügyfelem azt mondja, hogy emlékezett erre a cikkre és ennek alapján keresett meg minket…„

Mit szeretne eladni? Autókat, szerszámokat, ruhákat vagy a szolgáltatásait? Valójában Önnek saját magát kell eladnia, és ha ez sikerül, akkor meg fogják venni azt, amit kínál. Amikor Ön megbízást ad számunkra, akkor egy olyan eszközrendszert kap kézhez, amit később akár önállóan is tud majd alkalmazni, hogy lehetséges vevőkből olyan vevők legyenek, akik újra és újra a cégénél hagyják a pénzüket.

 

  • Kampánytervezés
  • Stratégiai tanácsadás, tervezés
  • Sajtó munka – megjelenések szervezése, sajtófigyelés, közlemények, cikkek összeállítása
  • Médiafoglalás
Ajánlatot kérek!

 


Kollégáink kifogyhatatlan kreativitása hívta életre az Ötlet Bankot.
A bankban rendszerezve várnak az ötletek arra, hogy gazdára leljenek.

Betétek
Nemcsak a kollégáinknak, hanem Önnek is lehetősége van rá, hogy eredeti ötletét betegye az Ötlet Bankba.

Lehet, hogy a közös munka során támad egy jó ötlete, amit azonban éppen akkor nem használunk fel. Ekkor feljegyezzük a pontos dátumot, az Ön ötletét részletesen és azt is, hogy milyen lehetséges felhasználásai lehetnek.

Amennyiben valamelyik munkánk során felhasználjuk az Ön ötletét, úgy annak ára az Ön pénztárcáját gazdagítja.

Kivétek
Ha szűkében van az eredeti ötleteknek és ahhoz, hogy elinduljon, épp csak erre van szüksége, úgy keressen minket, és egy problémára mindjárt 5 ötlet javaslatot kínálunk Önnek, amiből választhat.

Számlavezetés
Ügyfeleink számára a számlavezetés ingyenes és a számla létrehozása automatikus. Negyedévente részletes kimutatást küldünk „számlaforgalmáról”.

Ajánlatot kérek!

"Egy egyszerű referencia filmet szerettem volna, amit levetíthetek a kiállításokon, amelyeken részt veszek. Elkészült a filmem és úgy éreztem, amikor megnéztem, hogy ha nem az enyém lenne ez a cég, akkor most azonnal szeretnék kapcsolatba kerülni azokkal, akik működtetik."

"A szóróanyagaink, a hírleveleink és a hirdetéseink szövegezését a kezdetektől az asszisztensem írta. Egészen addig, míg egy alkalommal megbetegedett. Kénytelen-kelletlen megbíztam egy profi szövegírót. Megjelent az általa írt hirdetés és egy hét múlva fel kellett vennem egy lányt, hogy fogadja a hívásokat. Azóta már nem az asszisztensem dolga a szövegírás."

"Már előre tartottunk a szokásos karácsonyi vacsorától; nem elég hogy nyakunkon az év végi hajrá, még azon is töprenghetünk, mivel szórakoztassuk az ügyfeleinket…"

"Már két éve, hogy megjelent egy interjú velem egy szakmai lapban. Hihetetlen, de a legújabb ügyfelem azt mondja, hogy emlékezett erre a cikkre és ennek alapján keresett meg minket…"